بلاگ

جدیدترین مطالب

پیجر رستوران چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

پیجر رستوران چیست ؟

پیجر از وسیله های که امروزه استفاده از آن برای رستوران ها و فست فود ها اهمیت یافنه زیادی دارد ،  این دستگاه کوچک با ایجاد نظم خاص و ایجاد یک صف در بین مشتریان باعث میشود تا  رضایتمندی مراجعه کنندگان به کسب و کار شما افزایش پیدا کند و کسی ناراضی از از رستوران  شما خارج نشود.

ایجاد افزایش سرعت در کار شما و سرویس دهی به مشتریان از جمله مهم ترین کارهایی است که با استفاده از این پیجر می توانید انجام دهید.

امروزه صرفه جویی در وقت و زمان برای افراد اهمیت بالایی دارد ، فست فود ها نیز به همین دلیل به وجود آمدند تا افراد بتوانند غذای سریعی بخورند، اما صاحبان اینگونه رستوران ها باید توجه داشته باشند که افراد تمایل ندارند وقت خود را برای سفارش غذا تلف کنند پس باید به دنبال یک راه حل خوب باشید.

امروزه بهترین و به صرفه ترین راه حل استفاده از پیجر فست فودی می باشد که با کمترین قیمت میتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

کاربرد پیجر رستوران و فست فود

خیلی از  افراد برای صرف غذا یک فضای مدرن و جذاب را می پسندند . چه بسا امروزه کمبود وقت حرف اول را میزند و افراد در بین کلاس های دانشگاه یا زمان استراحت از محل کار بیرون زده و به یکی از فست فودها مراجعه می کنند.

در اینطور مواقع زمان اهمیت بسیاری دارد و افراد به طور مثال باید در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل کار یا دانشگاه خود باز گردند. پس به همین دلیل اگر کار آنها سریع انجام نشود و منتظر غذا بمانند دفعه دیگر به آن فست فود مراجعه نخواهند کرد. دستگاه پیجر به صاحبان این شغل کمک می کند تا سرعت سرویس دهی را به میزان قابل توجهی افزایش داده و از ازدحام و سوال پرسیدن های مکرر مشتریان جلوگیری شود.

  • رستوران و فست فود هایی که تعداد میزهای محدود و مشتریان زیاد دارند که بایستی منتظر خالی شدن میز بمانند.
  • جلوگیری از تجمع مشتری جلو میز تحویل غذا در رستوران و فست فودهایی که به هر دلیل امکان استفاده از فراخوان صوتی وجود ندارد.
  • محیط‌های آرام و نیازمند سکوت(مانند رستوران‌ها و فست فودهایی که محیط آرامی دارند)
  • محیط‌هایی که چندین رستوران کنار هم قرار دارند. (فود کورت ها)

 

پیجر رستوران چیست

پیجر رستوران چیست

مزایای دستگاه پیجر فست فود

استفاده از پیجر رستورانی علاوه بر مکانیزه کردن فرایند تحویل سفارشات مشتریان باعث ایجاد فضایی شاداب و با بهره وری بالا در بین کارکنان رستوران و فست فود هم می شود . استفاده از دستگاه های پیجر رستوران بصورت روزمره در حال افزایش است و رستوران داران با درک اهمیت استفاده از این سامانه برای مدیریت مشتریانشان گرایش روز افزونی به نصب دستگاه های پیجر و فراخوان نوبت در رستوران ها و فست فود های خود دارند.

  • افزایش کارایی و بازدهی کسب و کار شما
  • افزایش برد آنتن دهی با توجه به نیاز شما
  • عدم نیاز به صف انتظار
  • تعیین تعداد پیجرها با توجه به نیاز کسب و کار شما

 

پیجر رستوران چیست

اجزای پیجر رستوران

قطعات تشکیل دهنده اصلی   شامل صفحه کلید فراخواننمایشگر نوبتسیستم صوتی و سیستم پردازنده مرکزی می باشند.هرکدام  از این اجزاء تشکیل دهنده سیستم فراخوان مشتری خود دارای چندین مدل و کارایی می باشند  که شما باید قبل از خرید اطلاعات لازم و کافی را در خصوص اجزاء و قطعات سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری داشته باشید .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.