بلاگ

جدیدترین مطالب

معرفی شرکت ZKTeco

معرفی شرکت ZKTeco : اگر سیستم‌های ثبت تردد موجود در بازار ایران  مورد بررسی قرار دهید ، بدون شک  پرفروش‌ترین‌ سیستم‌ها در کشور ایران ، مربوط به شرکت ZKTeco می باشد . دستگاه های حضور و غیاب  شرکت ZKTeco، بخش زیادی از جستجو و خرید کاربران در بازار دستگاه های حضور و غیاب را به خود اختصاص داده اند

شرکت ZKTeco با ارائه محصولات متنوع و با قیمت های متناسب ، بخش زیادی از بازار سیستم های ثبت تردد را در بسیاری از کشورهای دنیا را به خود اختصاص داده است.

شرکت ZKTeco یک شرکت چینیمی باشد که در حوزه سیستم‌ های حضور و  غیاب، سیستم های کنترل تردد، سیستم‌های امنیتی و تجهیزات بیومتریک فعالیت دارد.

شرکت ZKTeco در سال ۱۹۸۵ تأسیس گردیده ، اما به طور رسمی کار خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است.

 

کیفیت دستگاه های حضورو غیاب شرکت ZKTeco در چه سطحی است ؟

محصولات ارزان قیمت شرکت های چینی در هر صنفی، معمولاً‌ از آزمایش کیفیت سربلند بیروننمی آیند . اما باید توجه داشت که هر کالای ارزان قیمتی ، بی‌کیفیت نیست.

با دیدن عنوان چینی در کنار محصولات این شرکت، شاید کیفیت پائین محصول  در ذهن هر فردی تداعی گردد . اما به هیچ وجه این‌جور نیست. اکثر دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد ZKTeco علاوه بر داشتن کیفیت بی نظیر ، از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه  هم برخوردارند. اگر دستگاه‌های این شرکت را با محصولات هم سطح شرکت های کره‌ای که امکانات تقریباً‌ متشابه ای دارند، مقایسه کنید، اختلاف قیمت زیادی را مشاهده خواهید نمود.

برخی از دستگاه های حضور و غیاب مبوط به شرکت  ZKTeco نسبت به دستگاه های مشابه شرکت کره‌ای، تفاوت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومانی دارند. ولی کیفیت این دستگاه ها تفاوت چندانی ندارند. بنا بر اینتصمیم گرفتیم که به معرفی کامل شرکت ZKTeco بپردازیم.

ZKTeco یکی از گسترده‌ترین و بزرگترین شرکت‌های  سیستم های حضور و غیاب در دنیا می باشد، که اکنون بیش از ۳۸۰۰ کارمند در سرتاسر دنیا  دارد.بیش از ۱۰۰۰ کارمند درزمینه تحقیق و توسعه مشغول به فعالیت هستند . ۱۴ شرکت تابعه ،۲۹ شعبه در چین دارد و ۶۸ نمایندگی رسمی در ۶ قاره جهان محصولات این شرکت را توزیع و پخش می‌کنند. دفتر اصلی این شرکت در Dongguan و Xiamen می باشد.

معرفی شرکت ZKTeco

معرفی شرکت ZKTeco

دفتر مرکزی Dongguan مربوط به پایگاه مدرن تولیدی می باشد ،  و همچنین دفتر مرکزی Xiamen تمرکز بر ایجاد مرکز مبتنی بر نرم افزار توسعه و مرکز نوآوری راه حل شرکت است، دستگاه‌های حضور غیاب ، کنترل تردد، دوربین‌های مداربسته، اسکنرهای بیومتریک و نرم‌افزارهای مرتبط با آنها از جمله محصولات شرکت ZKTeco است در حال حاضر در بیش از ۱۸۰ کشور از جمله ایران، از محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می گیرند.

میزان تولید محصولات مختلف شرکت ZKTeco ، به بیش از ۱۵ میلیون دستگاه می‌رسد. ۶۰ درصد این محصولات را دستگاه حضور غیاب، ۳۰ درصد تجهیزات کنترل تردد و ۱۰  درصد سایر تجهیزات (سیستم های مداربسته بیومتریک ، قفل هوشمند بیومتریک، نرم‌افزارها و … ) تشکیل می‌دهد.

ارائه فناوری‌های برتر و پیشرو در زمینه احراز هویت بیومتریک و امنیت، تولید و ارائه محصولات پرشمار و متنوع و قیمت مناسب از مزیت‌های این شرکتاست. شرکت زمان شکوفا اندیشه با ارئه دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد ZKTeco سعی در ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه به مشتریان عزیز خود دارد.

محصولات حضور غیاب شرکت ZKTeco در دسته بندی های دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت و کارت ، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و کارت ، و دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و کارت و اثر انگشت تقسیم بندی می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.