بلاگ

جدیدترین مطالب

دستگاه فراخوان مشتری

امروزه دستگاه فراخوان مشتری در فروشگاه ، رستوران ،کافی شاپ، داروخانه ها که مشتری زیاد است  استفاده می شود به دلیل اینکه امروزه با توجه به اهمیت وقت و زمان برای افراد این دستگاها  بسیار کاربردی و ضروری می باشد .این دستگاه فراخوان کار نوبت دهی را بسیار آسان نموده و از ازدحام در مقابل باجه ها و همچنین کمک بسیار زیادی به نوبت دهی و مدیریت فروش می کند .این دستگاه به صورتی طراحی شده است که نیاز به کامپیوتر ندارد . در ادامه در شکوفا اندیشه به بررسی دستگاه های فراخوان مشتری می پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اجزاء سیستم فراخوان مشتری

قطعات تشکیل دهنده اصلی  یک سیستم فراخوان مشتری شامل صفحه کلید فراخوان – نمایشگر نوبت – سیستم صوتی و سیستم پردازنده مرکزی می باشند.هرکدام  از این اجزاء تشکیل دهنده سیستم فراخوان مشتری خود دارای چندین مدل و کارایی می باشند  که شما باید قبل از خرید اطلاعات لازم و کافی را در خصوص اجزاء و قطعات سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری داشته باشید .

تکنولوژی سیستم فراخوان مشتری

دستگاه فراخوان مشتری بصورت بیسیم یا کابلی و رومیزی می باشد  .

دستگاه فراخوان بیسیمی : این نوع سیستم می توان بدون کابل و داکت کشی استفاده کرد. نقل و انتقالات آن راحت تر صورت می گیرد و به دلیل استفاده از امواج رادیویی در این دستگاه فراخوان دیگر نیازی به کامپیوتر ندارید . سیستم های دستگاه فراخوان از حدود ۲ یا ۳ سال قبل در بازار ایران رواج پیدا کرده است . و به دلیل سرعت بالای نصب , جابجایی و تغییرات آسان از جایگاه بالایی در بین مشتریان برخوردار است .

دستگاه فراخوان کابلی: استفاده از آن ها بسیار آسان و راحت است و علاوه بر این، سیستم فراخوان کابلی از یک کابل واحد جهت انتقال دیتا و برق استفاده می کنند. سیستم کابلی عملکردی جدا از کامپیوتر دارد..

دستگاه فراخوان رومیزی :هم از نوع کابلی هم نوع بیسیمی دارد  به دلیل اینکه دارای سایز کوچک می باشد برای فضاهای کوچک بسیار کاربرد دارد .

این دستگاه های فراخوان مشتری متشکل از یک پنل و صفحه نمایش و یک سیستم اعلام نوبت می باشد که فرد می‌تواند با دستور به سیستم، شماره مشتری را روی صفحه نمایش نشان دهد و حتی با صدای رسا شماره مشتری را پخش کند.

در بعضی دستگاها  یک ماژول صوتی برای راحتی کاربر نیز طراحی و همراه با محصول ارائه شده است. این ماژول‌های صوتی وظیفه فراخوان صوتی و دستورات آن را برعهده دارند. برای استفاده از این ماژول‌ها باید یک اسپیکر به  خروجی ماژول متصل کرد تا صدای مورد نظر پخش شود.

شما باید برای فضاهای بزرگتر یک پنل دستگاه فراخوان بزرگتر تهیه کنید تا خوانایی مناسب تری در فضا داشته باشد . استفاده از سون سگمنت‌ها در دستگاه‌های فراخوان فروشگاهی به خوانایی بهتر حتی از فاصله دور کمک می‌کند.

دستگاه فراخوان مشتری

قابلیت های دستگاه فراخوان مشتری

تابلو فراخوان ها  دارای ۳رقم میباشند که از شماره ۱ تا ۹۹۹ به زبان فارسی و لاتین

دارای قابلیت نوشتار و گفتار به دوزبان فارسی و لاتین

قابلیت نمایش شماره اعلام شده قبلی بصورت چشمک زن

صدای دستگاه فراخوان قابل تنظیم میباشد

ارتباط فراخوان مشتری با آمپلی فایر یا اسپیکر بصورت بی سیم

دارای ۵ زنگ مختلف قبل از اعلام شماره

قابلیت قطع صدای موسیقی و اعلام شماره بصورت خودکار

دستگاه فراخوان برای افزایش طول عمردارای  حالت استندبای مانیتور میباشد

کانال های فرستنده قابل تنظیم جهت استفاده از چند دستگاه فراخوان مشتری به صورت همزمان

خرید سیستم فراخوان مشتری

2 دیدگاه در دستگاه فراخوان مشتری
  1. […] دستگاه فراخوان مشتری که ما داریم همین کارو انجام می دهد کارش این هست در رستوران ها یا آبمیوه فروشی ها یا در فست فود که مشتری زیادی دارن تا آماده شده غذا یا آبمیوه یک عدد شماره دریافت می کنند که بعد چند دقیقه از طریق دستگاه فراخوان مشتری صدا می کنند . کارکرد این دستگاه بسیار آسان می باشد کیفیت این دستگاه فراخوان مشتری بالا می باشد این دستگاه دارای گارانتی یکساله  می باشد . […]

  2. سلام
    دستگاه فراخوان مشتری در رستوران هم میشه استفاده کرد؟


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.