بلاگ

جدیدترین مطالب

چرا باید از سیستم نوبت دهی استفاده کنیم ؟

چرا باید از سیستم نوبت دهی استفاده کنیم ؟ تحقیقات نشان می دهد  اگر مشتری بیشتر از ۱۵ دقیقه منتظر بماند به سادگی نا امید شده و آنجا را ترک می کند.این عدد برای بعضی افراد کمتر است و برای مردها از بانوان نیز کمتر است.امروزه جلب مشتری بسیار ضروری تر از خودداری از خرید یک سیستم نوبت دهی می باشد.

در ادامه در شکوفا اندیشه شما را با مهمترین دلایل استفاده از سیستم نوبت دهی آشنا خواهیم نمود پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

خدمت رسانی سریع تر و حرفه ای تر 

آیا مشتریان شما نیاز به مهارت های مختلف کارکنان، برای خدمت به آنها بصورت یکسان دارند یا برخی از مشتریان نیاز بیشتری به کارکنان نسبت به دیگران دارند؟

با استفاده از سیستم نوبت دهی ، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که  کارکنان حرفه ای آماده خدمت به مشتریانی هستند که به آنها نیاز دارند و می توانید وقت خود را برای خدمت به مشتریان کاهش دهید. مشتریانی که نیاز به زمان بیشتری دارند بیشتر احساس رضایت می کنند و نرخ تبدیل نیز افزایش می یابد.

برای مثال در یک بانک مشتریان متفاوتی وجود دارد مثلا یک شخص قصد افتتاح حساب دارد ، شخص دیگر قصد گرفتن وام و شخص دیگر قصد یک واریز وجه دارند به طور قطع  میزان زمانی مورد نیاز برای خدمت به این افراد متفاوت می باشد و سیستم نوبت دهی با استفاده از صف بندی منظم افراد را متناسب با خدمت مورد نیازشان و مدت زمان لازم برای انجام آن خدمت نوبت دهی می کند .

چرا باید از سیستم نوبت دهی استفاده کنیم ؟

چرا باید از سیستم نوبت دهی استفاده کنیم ؟

نوبت دهی بصورت آنلاین

آیا مشتریان شما دارای گوشی های هوشمند هستند؟ فن آوری موبایل توانسته است مشتری را به تمام نیازهای خود در ساده ترین روش برساند.. با استفاده از نرم نوبتدهی ، مشتریان می توانند در یک صف مجازی دریافت نوبت کنند و در زمان خود صرفه جویی کنند.

چرا باید از سیستم نوبت دهی استفاده کنیم ؟

چرا باید از سیستم نوبت دهی استفاده کنیم ؟

بهبود کارایی و سازماندهی مشتریان با سیستم نوبت دهی

چگونه کارآیی کارکنان را تضمین می کنید؟ همیشه اضافه کردن کارمند جهت افزایش راندمان راه حل درستی نیست! مدیریت درست صفوف و سازماندهی بهینه مشتریان، امتیاز خدمت بیشتر را بدون افزودن به نیروی کار فراهم می کند.

امکان گزارش گیری از خدمات ارائه شده با سیستم نوبت دهی

از چه داده ای برای بررسی عملکرد سیستم خود استفاده می کنید؟ با استفاده از سیستم نوبت دهی ، شما می توانید اطلاعات دقیقی از زمان نوبت گرفتن مشتری تا زمان در انتظار ماندن وی در صف و نحوه خدمت دهی به او را در دسترس داشته باشید. داده ها می توانند در زمان واقعی و یا به عنوان روندهای گزارش تاریخی در دسترس باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.