بلاگ

جدیدترین مطالب

فروش دستگاه نوبت دهی در شیراز

فروش دستگاه نوبت دهی در شیراز

سیستم نوبت دهی در شیراز که با نام سیستم مدیریت صف هم شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف از که برای کار تحلیل جریان بازدیدکننده‌ها و مدیریت آن‌ها را انجام می‌دهد.  در پی جلوگیری از تشکیل صف است اما این تنها هدف و کاربرد آن نیست، بلکه در نهایت به مدیریت هرچه بیشتر مراجعه کننده یک کسب‌وکار و کارکنان آن می‌پردازد. ساماندهی فرآیندهای مالی و ارائه شیوه‌های نوین پرداخت دیگر خدماتی است که می‌توان از سیستم مدیریت صف انتظار داشت.

 

انواع سیستم های نوبت دهی در شیراز کدام‌ها هستند؟

کسب‌وکارها از نظر بزرگی، نوع مراجعه کنندگان و خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار متفاوت هستند. به همین دلیل سیستم‌های نوبت دهی‌ای هم که به آن‌ها نیاز دارند مشخصات گوناگونی باید داشته باشد. در طی سال‌های اخیر بر اساس نیاز بیزینس‌های مختلفی مثل بانک‌ها، دفاتر گردشگری، مطب پزشکان، درمانگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و هر کسب‌وکاری که مشتری و مراجع حضوری دارد، سیستم‌های نوبت دهی متفاوتی شکل گرفته است. در اینجا به معرفی آن‌ها و خدماتی که می‌توانند ارائه کنند می‌پردازیم.

 

سیستم های نوبت دهی به سه دسته تقسیم می شوند . سیستم نوبت دهی فیزیکی ،سیستم وبت دهی اینترنتی و سیستم نوبت دهی پیامکی

 

سیستم نوبت دهی فیزیکی :

سیستم نوبت دهی فیزیکی امکان برنامه ریزی برای انواع مختلفی از خدمات را دارد و پس از انتخاب، نوبت مشتری را ثبت می‌کند. این سیستم هوشمند قابلیت تعیین مدت زمانی تقریبی انتظار مشتری و تعداد نفراتی که پیش از او قرار دارند را دارد. نوبت افراد توسط سیستم هوشمند پیج می‌شود و به این ترتیب بدون اینکه نیاز باشد صفی شکل بگیرد مراجعه کنندگان به ترتیب و با رعایت احترام می‌توانند از خدمات استفاده کنند.

اپراتور یا ارائه دهند خدمت تنها با فشردن یک دکمه مراجعه کننده را باخبر می‌کند و خدمات را ارائه می‌کند. در ایران بانک‌ها نخستین سازمان‌ها و نهادهای رسمی بودند که از خدمات نوبت دهی فیزیکی استفاده کردند. این سیستم به قدری کارآمد و مفید بود که به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد، به‌طوری‌که حتی برخی نانوایی‌ها هم برای مدیریت صف مشتریان این سامانه‌ها را خریداری کردند. شما جهت خرید انواع سیستم نوبت دهی فیزیکی در شیراز و استان فارس می توانید با کارشناسان شکوفا اندیشه تماس برقرار کنید و سیستم مورد نیاز کسب و کار خود را سفارش دهید.

فروش دستگاه نوبت دهی در شیراز

فروش دستگاه نوبت دهی در شیراز

سیستم نوبت دهی اینترنتی :

کسب‌وکارهایی که مراجعه کننده حضوری دارند، همواره با چالش نظم دهی به مراجعات و ساماندهی کارکنان مواجه هستند. جمعیت زیاد در محل کسب‌وکار شما یا بی‌توجهی به زمان انتظار مشتری ممکن است باعث نارضایتی مشتریان شما شود که در نهایت ممکن است شما این مشتری را از دست بدهید.

بی‌نظمی بهره‌وری کارکنان را هم کاهش داده و باعث نارضایتی آن‌ها می‌شود. گاهی یک کارمند ناراضی می‌تواند خطرناک‌تر از مشتری ناراضی باشد چراکه دید تمام مشتریان را نسبت به شما منفی می‌کند.

سیستم نوبت دهی اینترنتی این امکان را فراهم می‌کند که مشتری هر زمان و مکانی که ارائه کند حتی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل هم به شما دسترسی داشته باشد و بسته به انتخاب خود زمان بعدی مراجعه را مشخص کند. با استفاده از این سامانه ساعت کار کارکنان هم نظم بیشتری داشته و ضمن افزایش بهره‌وری رضایت آن‌ها از کار را هم افزایش می‌دهد.

درحال حاضر نرم افزارهای نوبت دهی مختلفی در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند که هرکدام با هدفی طراحی و اجرا شده‌اند.

سیستم نوبت دهی پیامکی نیز یکی از روش های نوبت دهی می باشد که این روز ها مورد استفاده قرار می گیرد ولی استفاده از این سیتم نوبت دهی از دو سیستم نوبت دهی قبلی بسیار کمتر می باشد.

مزیت اصلی نوبت دهی پیامکی در دسترس بودن آن است. مثلاً ایمیل ممکن است توسط هر کسی چک نشود، ولی پیامک را همه می‌خوانند.

ارسال پیامک ارزان است و از نوبت دهی تلفنی بسیار مناسب‌تر است، در ضمن به حضور نیروی انسانی هم نیاز ندارد و همه چیز خودکار است. مثلاً شما می‌توانید

نوبت‌دهی را طوری تنظیم کنید که با فواصل معینی به مراجعان وقت بدهد، در صورت پر شدن وقت‌ها هشدار بدهد تا از ازدحام مراجعان هم کم شود.

 

دستگاه نوبت دهی مناسب برای دفاتر خدمات قضایی و دفاتر پیشخوان  ، ادارات ، بانک ها و هر مکانی که به فراخوانی و نوبت دهی نیاز باشد.

در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص خرید سیستم نوبت دهی می توانید با کارشناس شکوفا اندیشه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : ۰۹۳۳۳۲۰۲۰۲۹

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.