بلاگ

جدیدترین مطالب

عوامل موثر در قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی کدام است ؟

دستگاه حضور و غیاب با قابلیت اثر انگشت

اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را دارید ، پس حتما به دنبال قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی می باشید ؟ برای خرید با اطمینان لازم است ابتدا با انواع دستگاه اثر انگشتی حضور و غیاب آشنا گردید و قیمت هر یک را در فروشگاه‌های مختلف بررسی نمایید.

اول از همه باید در نظر داشته باشید که شیوه قیمت گذاری یک دستگاه حضوروغیاب اثر انگشتی به چه صورت است؟ تا بتوانید بررسی کنید قیمت ارائه شده یک شرکت برای محصول مورد نظرتان مناسب می باشد یا خیر .

همانطور که می دانید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از مجموعه دستگاه حضور و غیاب بیومتریک به شمار می رود که دارای بخش‌های منحصر به فردی برای شناسایی است. مشخص است که قطعات به کار رفته در دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی هرچه کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت دستگاه بیشتر خواهد شد.

علاوه بر قطعات به کار رفته موارد دیگری نیز در قیمت تمام شده دستگاه حضور و غیاب با قابلیت اثر انگشتی نیز تاثیر گذار می باشد که در ادامه در شکوفا اندیشه به بررسی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت . هم چنین در نظر داشته باشید برای خرید یک دستگاه حضور و غیاب ارزان اثر انگشتی و کم هزینه لازم است که فروشگاهی مناسبی را انتخاب کنید که بیشترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل نصب ،آموزش ، پشتیبانی و …. می باشد.

عوامل موثر در قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

اگر شما هم به دنبال خرید یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بوده‌اید حتما با شرکت‌های سازنده مختلفی در این حوزه آشنا شده اید. همین تعداد زیاد تولیدکنندگان ممکن است شما را برای انتخاب یک دستگاه مناسب دچار سردرگمی کند.

پس لازم است به تاریخچه و محصولات آن شرکت توجه نمایید. واضح است که هر چقدر که برند انتخابی شما سابقه بلند طولانی تری را در تولید داشته باشد، قیمت دستگاه حضور و غیاب با قابلیت انگشتی آنها نیز گران تر خواهد بود . زیرا با توجه به شناخت و تجربه‌ بالایی که دارد دستگاه را تولید کرده و شما می‌توانید با اعتماد بیشتری اقدام به خرید نمایید.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت تمام شده سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی تاثیر گذار است، گارانتی ارائه شده توسط برند یا شرکتی می باشد که دستگاه را از آنها خریداری نموده اند مورد نظر است.

با خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی که ضمانت بلند مدت‌تری داشته باشد احتیاج شما برای خرج‌های اضافی کمتر خواهد بود. به عنوان مثال با تهیه یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با گارانتی طولانی دیگر نیازی به صرف هزینه‌های متعدد از جمله تعمیر دستگاه حضور و غیاب نخواهید داشت.

ممکن است قطعات مصرفی یک برند کیفیت و نوع مناسبی نداشته باشد، با تهیه دستگاه حضور و غیاب با استفاده از فناوری اثرانگشت از آن شرکت سازنده طولی نمی‌کشد که دستگاه شما دچار مشکل و خرابی شود و حتی اطلاعات ذخیره شده از بین برود. پس نوع و اصالت قطعه‌های به کار رفته در دستگاه نیز بسیار در بهای تمام شده سیستم کنترل ورود و خروج پرسنل موثر است و ممکن است قیمت دستگاه را بالاتر ببرد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

نکته مهم دیگری که در قیمت گذاری یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تاثیر ویژه ای دارد جزئیات استفاده شده در دستگاه است. همانطور که می‌دانید در هر سیستم حضورو غیاب اداری با توجه به ماهیت دستگاه جزئیاتی خاص به کار می‌رود. به عنوان مثال در دستگاه حضورغیاب انگشتی مهم ترین بخش سنسورهای شناسایی اثر انگشت‌ها هستند. هرچه سنسور شناسایی به کار رفته در یک مدل از سیستم کنترل تردد پرسنلی اثر انگشت، حساسیت و دقت بالاتری داشته باشند؛ به طبع قیمت آن مدل نیز نسبت به سایر سیستم‌ها بیشتر خواهد شد.

حافظه‌ها نیز از جمله بخش‌های گران قیمت و مهم در یک دستگاه حضور و غیاب با قابلیت اثر انگشت محسوب می‌شوند زیرا مهم ترین وظیفه را به عهده دارند. حافظه دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی لازم است علاوه بر اطلاعات تردد هر یک از پرسنل، دیتاهایی ثابت که همان اثر انگشت‌های افراد است را در خود ذخیره کنند تا بتوانند در زمان معرفی به درستی هر کدام را شناسایی کنند. پس میزان حجم حافظه نیز در نرخ نهایی یک دستگاه حضور و غیاب انگشتی نیز اثر گذار است.

از دیگر عواملی که در قیمت یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تاثیرگذار است، نرم افزار حضور و غیاب به کار رفته در دستگاه انتخابی شماست. مشخص است که هرچه قیمت نرم افزار حضور و غیاب اثر انگشتی بیش‌تر باشد، هزینه پرداختی شما نیز بالاتر خواهد رفت.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان

پس از بررسی و شناخت موارد تاثیر گذار در هزینه نهایی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی یافتن سیستم کنترل تردد پرسنل ارزان بسیار آسان خواهد بود.

اما ممکن است بازهم برای خرید دستگاه و یافتن فروشگاهی معتبر دچار مشکل شده باشید. پیشنهاد ما به شما شرکت شکوفا اندیشه است.

سوالات متداول 

قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چقدر است؟
عوامل مختلفی در تعیین نرخ دستگاه اثر انگشتی حضور و غیاب تاثیر گذار هستند.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با قیمت ارزان را از کجا بخریم؟
اگر به دنبال دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با قیمت مناسب هستید بهترین شرکت در این زمینه شرکت شکوفا اندیشه می باشد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.